woensdag 29 juni 2011

Zinderende hitte

Twee dagen zijn we in Nederland verrast door een mini-hittegolf. Ik ben twee dagen lang gaar gesudderd op kantoor. De temperatuur steeg tot een tropische hoogtepunt. Mijn lijf protesteerde heftig en nadenken werd steeds lastiger, maar aan het eind van de tweede dag (waar hèbben we het over...!), trok ik met man, kinderen en twee honden naar één van onze geliefde strandtenten in Zandvoort. Nog net kon ik mijn jurk uitrukken en mijn bikini vastknopend dook ik zo de zee in; mijn dochter versteld achterlatend, want meestal doe ik er wel eventjes over om door te komen. De zee begon nog net niet te sissen, maar het scheelde niet veel. Dobberend op mijn rug keek ik gelukzalig naar de steeds donker wordende lucht..'daar zit regen dus nog meer verkoeling in!' Wat boffen wij toch in dit kleine kikkerlandje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten